Andre van Duin

object width="425" height="344">

maandag 22 maart 2010

Ding 21

Ik heb een aantal artikelen gelezen.De informatie doorgelezen over Aquabrowser My Discoveries.
Aquabrowsers zijn hele leuke visuele toevoegingen aan een zoektocht naar informatie.
Je kunt dingen die je gevonden hebt nog eens tevoorschijn halen en hoef je niet iedere keer alles te noteren of uit te printen. Mij spreekt de catalogus van de OBA toch veel meer aan. Het houdt je een beetje bezig en het is ook nog eens leuk. Maar als je even snel iets op wil zoeken is WorldCat erg handig.
Ik heb me ingelogd met de gegevens van 23 dingen bij My Discoveries van de catalogus van de OBA.
Zag allemaal lijstjes staan met verschillende onderwerpen en verschillende favoriete media van verschillende mensen.

2 opmerkingen:

  1. Aha, ik zie nu dat je het filmpje van Andre van Duin bovenin je blog hebt gezet. Dat kan ook, dan heb je het altijd bovenin. Handig als je iets wilt promoten. Kende je de Aquabrowser al of was dit nieuw voor je? Je kunt je trouwens ook via onze eigen site aanmelden bij My discoveries (evt. met het 23 dingen account) want dat is landelijk.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Aquabrowser kende ik nog niet, had er natuurlijk wel van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen