Andre van Duin

object width="425" height="344">

donderdag 25 maart 2010

Ding 23 - Evaluatie

Mijn ervaringen met de cursus 23 dingen zijn positief. Ik heb veel informatie gekregen over web 2.0.
Wat ik tot nu toe het leukste vond: Flickr, foto's en plaatjes bewerken, wiki's, twitter, instant messaging, podcasts en you tube. Ook omdat deze opdrachten wat minder moeilijk waren. In de andere onderwerpen zal ik me zeker nog meer gaan verdiepen, want als je eenmaal weet hoe het werkt en waar je het voor kunt gebruiken, zal ik daar ook meer gebruik van gaan maken. Het moet ook een beetje je hobby zijn / worden om dingen uit te zoeken en te gebruiken. Tot nu toe was dat niet echt mijn hobby, maar door deze cursus ben ik het wel leuker gaan vinden. Ik heb er een beetje te weinig tijd in gestoken om het allemaal goed te begrijpen, maar dat ga ik zeker in de toekomst doen.
Bedankt voor de begeleiding en de hulp.

1 opmerking:

  1. Hoi Sandra,
    Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Ik weet zeker dat je in de toekomst nog wel plezier van de cursus zult hebben en bepaalde toepasingen gaat gebruiken. En je mag natuurlijk altijd nog dingen vragen als je ergens niet uitkomt.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen