Andre van Duin

object width="425" height="344">

woensdag 3 maart 2010

Ding 17



Ik had nog nooit gehoord van bloggen, en nu doe ik het.
RSS vind ik een goede uitvinding nu ik weet waar al die oranje icoontjes voor staan, echt handig om al je favoriete pagina's op op één pagina te hebben. Foto's online delen kende ik al, zoals Flick'r, maar hier maakte ik geen gebruik van. Ik ben zeker van plan om hier wel gebruik van te gaan maken.Ik geloof dat web 2.0 heel wat kansen biedt om de bibliotheek dichter bij de leners te brengen.

2 opmerkingen:

  1. Dat is een ding dat zeker is.En heb je hier nog lijsten bekeken met verschillende 2.0 websites (die lijst van Frankwatching is erg compleet)?
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de lijst van Frans Janssen bekeken, is inderdaad een heel mooi overzicht van web 2.0. Heb ook even doorgelinkt naar last.fm.

    BeantwoordenVerwijderen